Monday, January 30, 2006

俾人呃!

年初一就俾人呃咗廿雞,幾慘!

話說尋晚響婆婆家食完飯就搭巴士出旺角飛紅Van返歸,落巴士後見到「番梘」檔當然又去八卦吓,然後就俾咗廿雞買隻側田,因為只係想要首命硬入部ipod啫。返到屋企拿拿臨放隻碟入電腦,點知阿ibook仔居然話俾主人聽放入的是隻吉碟,仲問駛唔駛同隻吉碟改名,啤啤聲!

喂,番梘大佬,出黎賣野要識行規,點會將隻吉碟放入張彩色影印就當番梘賣嫁!你燒咗我買咗但read唔到就一件事,真差!就當我尋日俾封利是過你,希望你有所覺悟,長人又長腦!!!激氣!

3 comments:

Anonymous said...

側田好似係錄唔到mp3 / 要好複雜的process (我忘了)... 所以... 死心吧~

Anonymous said...

你話我知丫嗎,MP3不嬲都係我整開架啦。
過兩日copy一隻比你啦。
要mp3格式, right?

馬渡太太 said...

哈哈,謝謝!但海關會唔會睇到拉我哋嫁??!!

Monday, January 30, 2006

俾人呃!

年初一就俾人呃咗廿雞,幾慘!

話說尋晚響婆婆家食完飯就搭巴士出旺角飛紅Van返歸,落巴士後見到「番梘」檔當然又去八卦吓,然後就俾咗廿雞買隻側田,因為只係想要首命硬入部ipod啫。返到屋企拿拿臨放隻碟入電腦,點知阿ibook仔居然話俾主人聽放入的是隻吉碟,仲問駛唔駛同隻吉碟改名,啤啤聲!

喂,番梘大佬,出黎賣野要識行規,點會將隻吉碟放入張彩色影印就當番梘賣嫁!你燒咗我買咗但read唔到就一件事,真差!就當我尋日俾封利是過你,希望你有所覺悟,長人又長腦!!!激氣!

3 comments:

Anonymous said...

側田好似係錄唔到mp3 / 要好複雜的process (我忘了)... 所以... 死心吧~

Anonymous said...

你話我知丫嗎,MP3不嬲都係我整開架啦。
過兩日copy一隻比你啦。
要mp3格式, right?

馬渡太太 said...

哈哈,謝謝!但海關會唔會睇到拉我哋嫁??!!