Monday, January 02, 2006

情義我心知 encore

今晚又睇多次情義我心知,好正!

有朋友質疑呢套係一套垃圾戲,但我可以好認真話俾大家聽,呢套並不是一套純粹攪笑挖苦智障人士的戲,相反係一套睇完會令人覺得智障人士可愛純真的戲,而且結局會令人十分沉重。我第一次睇時因為個結局憂鬱咗成晚。

有好多人對Leon的演技有懷疑,我明白的,因為他近乎完美的外型確實會令人忽視他的內涵,但俾幾十蚊睇一睇呢套戲,你一定會喜歡!

3 comments:

Anonymous said...

「近乎完美的外型確實會令人忽視他的內涵...」
嘔心 >.<

馬渡太太 said...

事實如此,我中一時巳經係咁諗嫁啦,吹到啤啤聲哩!哈哈!

Anonymous said...

唔好嘔啦!
Leon今次真的演得很好!!!劇本也很好。
請快看,若看後不滿意,我和網主退錢給你。

Monday, January 02, 2006

情義我心知 encore

今晚又睇多次情義我心知,好正!

有朋友質疑呢套係一套垃圾戲,但我可以好認真話俾大家聽,呢套並不是一套純粹攪笑挖苦智障人士的戲,相反係一套睇完會令人覺得智障人士可愛純真的戲,而且結局會令人十分沉重。我第一次睇時因為個結局憂鬱咗成晚。

有好多人對Leon的演技有懷疑,我明白的,因為他近乎完美的外型確實會令人忽視他的內涵,但俾幾十蚊睇一睇呢套戲,你一定會喜歡!

3 comments:

Anonymous said...

「近乎完美的外型確實會令人忽視他的內涵...」
嘔心 >.<

馬渡太太 said...

事實如此,我中一時巳經係咁諗嫁啦,吹到啤啤聲哩!哈哈!

Anonymous said...

唔好嘔啦!
Leon今次真的演得很好!!!劇本也很好。
請快看,若看後不滿意,我和網主退錢給你。