Friday, January 06, 2006

感情的要求

我對所有東西的追求其實都頗為一致:

明星:由細到大都只係鍾意黎明;
袋:只愛Agnes B;
飲品:熱朱古力首選,夏天飲凍朱古力;
公仔:一直最愛無人懂得欣賞的NHK吉祥物DomoKun;
波鞋:無一對不是Nike;

......

對男友,對老公,同樣都希望可以從一而終。我老公其實有許多缺點,但深信我們是可以白頭到老,只因我們的性格都係揀定就無他想的人。希望我身邊的朋友都會這樣,不想聽到三心兩意的事情...

0 comments:

Friday, January 06, 2006

感情的要求

我對所有東西的追求其實都頗為一致:

明星:由細到大都只係鍾意黎明;
袋:只愛Agnes B;
飲品:熱朱古力首選,夏天飲凍朱古力;
公仔:一直最愛無人懂得欣賞的NHK吉祥物DomoKun;
波鞋:無一對不是Nike;

......

對男友,對老公,同樣都希望可以從一而終。我老公其實有許多缺點,但深信我們是可以白頭到老,只因我們的性格都係揀定就無他想的人。希望我身邊的朋友都會這樣,不想聽到三心兩意的事情...

No comments: