Sunday, March 12, 2006

香港的日本式生活?!

當新相識的朋友知道我的老公係日本人時,佢地都會以為我的生活好東洋化,查實我屋企絕對係一個地道到不能地道的典型香港家庭。如果真係要講屋企裏面日本式的規條,應該係以下幾點:

(1) 雪櫃入面長年累月都有臭到冤的納豆同埋煮湯用的面豉;
(2) 無論乜野人都唔可以著鞋入屋;
(3) 入廚房同厠所,要著專用拖鞋;
(4) 12月31日晚一定只可以睇紅白;
(5) 買麵飽要買Yamazaki,嘉頓唔得;

應該係咁多啫,想不到其他了!因為我老公巳被同化為一個唔會等綠公仔先至過馬路的香港人!!

0 comments:

Sunday, March 12, 2006

香港的日本式生活?!

當新相識的朋友知道我的老公係日本人時,佢地都會以為我的生活好東洋化,查實我屋企絕對係一個地道到不能地道的典型香港家庭。如果真係要講屋企裏面日本式的規條,應該係以下幾點:

(1) 雪櫃入面長年累月都有臭到冤的納豆同埋煮湯用的面豉;
(2) 無論乜野人都唔可以著鞋入屋;
(3) 入廚房同厠所,要著專用拖鞋;
(4) 12月31日晚一定只可以睇紅白;
(5) 買麵飽要買Yamazaki,嘉頓唔得;

應該係咁多啫,想不到其他了!因為我老公巳被同化為一個唔會等綠公仔先至過馬路的香港人!!

No comments: