Wednesday, March 08, 2006

寂寞難耐

收咗山一輪的本小姐近來又技癢,終於在尋晚出手,寄了過去三過月以來的首封求職信。雖然明知份工應該不會叫我去IN,就算請我我亦不能背信棄義未完合約就走,但眼見一份可以寄得出手的工,如果唔寄一定會令我寢食難安,所以就......做咗。

今朝將封信放入信箱的感覺真好,就好似有D人明知唔會中獎,但又會期期買六合彩黎出糧俾我的各位老闆一樣,唔做就好似爭咗D野咁,直頭係「自摸奶奶」!(真粗俗,Sorry!)

0 comments:

Wednesday, March 08, 2006

寂寞難耐

收咗山一輪的本小姐近來又技癢,終於在尋晚出手,寄了過去三過月以來的首封求職信。雖然明知份工應該不會叫我去IN,就算請我我亦不能背信棄義未完合約就走,但眼見一份可以寄得出手的工,如果唔寄一定會令我寢食難安,所以就......做咗。

今朝將封信放入信箱的感覺真好,就好似有D人明知唔會中獎,但又會期期買六合彩黎出糧俾我的各位老闆一樣,唔做就好似爭咗D野咁,直頭係「自摸奶奶」!(真粗俗,Sorry!)

No comments: