Friday, March 03, 2006

寫乜好?


今晚同好友吃飯,俾佢地話我個Blog近來既無Update,亦無震撼性新聞登出,收視下跌......哈哈,確實如此。

近來的生活真係比較無聊,返工放工又一日,都唔知寫乜野好!!頭痕!!莫非太安定的工作真的不太適合我?但應承了姐姐會做夠兩年先走,無計,總要找點事做才可豐富自己的生活。有乜好介紹?

BTW,尋晚在吉之島十蚊店買了一隻雞放在公司,淡化沖太歲的影響。各位龍年的朋友,買返隻傍身啦!!

2 comments:

馬渡太太 said...

我怕你地話我低能,好,等我準備一隻下次俾你!!!

馬渡太太 said...

物以類聚,話晒我同你都一齊做野年幾,同你都係同類...hahaha

Friday, March 03, 2006

寫乜好?


今晚同好友吃飯,俾佢地話我個Blog近來既無Update,亦無震撼性新聞登出,收視下跌......哈哈,確實如此。

近來的生活真係比較無聊,返工放工又一日,都唔知寫乜野好!!頭痕!!莫非太安定的工作真的不太適合我?但應承了姐姐會做夠兩年先走,無計,總要找點事做才可豐富自己的生活。有乜好介紹?

BTW,尋晚在吉之島十蚊店買了一隻雞放在公司,淡化沖太歲的影響。各位龍年的朋友,買返隻傍身啦!!

2 comments:

馬渡太太 said...

我怕你地話我低能,好,等我準備一隻下次俾你!!!

馬渡太太 said...

物以類聚,話晒我同你都一齊做野年幾,同你都係同類...hahaha