Sunday, March 05, 2006

時辰未到

尋日在網誌寫老公買新玩具,俾佢見到我upload佢個新歡張相,繼而俾佢發現呢個秘密地方......不過佢應該無心情好似各位好朋友咁追呢個網,繼續寫佢的事都應該無事...哈哈!

求老公俾我讀個為期半年的Graphic Design課程,點知佢狠狠地否決,話我要準備迎接Haruka,唔准又讀書,點解要咁對我!!我話我好悶,(因為其實由我懂事開始,我總括來說是沒有試過一段長時間沒有學習,讀書時當然係啦,畢業後讀了差不多三年日文,之後讀PR short courses,之後讀Master...)佢話咁不如製造Haruka啦...

梗係唔得啦!12月出世好凍㗎!仲要係狗年添,我至驚就係狗!!!

2 comments:

Anonymous said...

我唔要射手座

馬渡太太 said...

星座我有無乜研究喎...

Sunday, March 05, 2006

時辰未到

尋日在網誌寫老公買新玩具,俾佢見到我upload佢個新歡張相,繼而俾佢發現呢個秘密地方......不過佢應該無心情好似各位好朋友咁追呢個網,繼續寫佢的事都應該無事...哈哈!

求老公俾我讀個為期半年的Graphic Design課程,點知佢狠狠地否決,話我要準備迎接Haruka,唔准又讀書,點解要咁對我!!我話我好悶,(因為其實由我懂事開始,我總括來說是沒有試過一段長時間沒有學習,讀書時當然係啦,畢業後讀了差不多三年日文,之後讀PR short courses,之後讀Master...)佢話咁不如製造Haruka啦...

梗係唔得啦!12月出世好凍㗎!仲要係狗年添,我至驚就係狗!!!

2 comments:

Anonymous said...

我唔要射手座

馬渡太太 said...

星座我有無乜研究喎...