Sunday, April 23, 2006

你今日有無五分鐘唔開心呀?

由兩個月之前起,每一日我都會問老公一條問題:
「你今日有無五分鐘唔開心呀?」
老公到目前為止,答案都係:
「無呀!」

答案除了反映出我老公真係一個無憂無慮的人外,亦令我知道:

雖然我唔識煮飯,唔識做家務,持家無道,鍾意講無聊事,常發白日夢,愛撒嬌,經常睇低能電視,喜歡出街玩,起身唔摺被......

但最少我帶給他快樂的生活,都算係一個好老婆呀!?

2 comments:

馬渡太太 said...

機器啫,唔駛俾感情佢喎...

Anonymous said...

我無5分鐘唔開心..
只不過4分鐘唔開心間一間斷然後再唔開心過4分鐘o者...
:-p

Sunday, April 23, 2006

你今日有無五分鐘唔開心呀?

由兩個月之前起,每一日我都會問老公一條問題:
「你今日有無五分鐘唔開心呀?」
老公到目前為止,答案都係:
「無呀!」

答案除了反映出我老公真係一個無憂無慮的人外,亦令我知道:

雖然我唔識煮飯,唔識做家務,持家無道,鍾意講無聊事,常發白日夢,愛撒嬌,經常睇低能電視,喜歡出街玩,起身唔摺被......

但最少我帶給他快樂的生活,都算係一個好老婆呀!?

2 comments:

馬渡太太 said...

機器啫,唔駛俾感情佢喎...

Anonymous said...

我無5分鐘唔開心..
只不過4分鐘唔開心間一間斷然後再唔開心過4分鐘o者...
:-p