Friday, April 14, 2006

做師奶

今日雖然放假,但老公仍要工作,於是自己一個人在家發霉。做了一大輪家務之後,便洗澡換衫出街,由於只是出荃灣逛逛,所以無乜打扮,洗完頭無紥辮,無帶con帶有邊眼鏡,是但著件polo shirt便出街。於千色店行了一會在Bossini買了件$59的童裝Elmo衫,便到最愛的哈廸斯買A4餐後,居然戚起條根去街巿,你知啦,我一年都不會入街巿超過五次,好濕家嘛!買了廚師雞肉腸,雞扒,雞軟骨同春卷皮(唔知整乜的),又買了五蚊小白菜(今次我識分,我曾經在菜檔指住菜心說請給我一斤芥蘭...hehehe)同一條白蘿蔔,只是$3,好平喎!

回家時幾袋野在手,可能你地從來都無見過一個師奶樣的我!奇觀奇觀!!

1 comments:

馬渡太太 said...

我同班新同事講我最勁係整八爪魚腸仔,佢地狠狠地擲回一句:「唔該晒!」,都係你呢個好朋友先識欣賞,哈哈!

Friday, April 14, 2006

做師奶

今日雖然放假,但老公仍要工作,於是自己一個人在家發霉。做了一大輪家務之後,便洗澡換衫出街,由於只是出荃灣逛逛,所以無乜打扮,洗完頭無紥辮,無帶con帶有邊眼鏡,是但著件polo shirt便出街。於千色店行了一會在Bossini買了件$59的童裝Elmo衫,便到最愛的哈廸斯買A4餐後,居然戚起條根去街巿,你知啦,我一年都不會入街巿超過五次,好濕家嘛!買了廚師雞肉腸,雞扒,雞軟骨同春卷皮(唔知整乜的),又買了五蚊小白菜(今次我識分,我曾經在菜檔指住菜心說請給我一斤芥蘭...hehehe)同一條白蘿蔔,只是$3,好平喎!

回家時幾袋野在手,可能你地從來都無見過一個師奶樣的我!奇觀奇觀!!

1 comment:

馬渡太太 said...

我同班新同事講我最勁係整八爪魚腸仔,佢地狠狠地擲回一句:「唔該晒!」,都係你呢個好朋友先識欣賞,哈哈!