Wednesday, October 01, 2008

aerobics+針炙=減肥

響大學做好過癮的,首先係成日同班學生玩,勁好玩,而且作為學校入面的惡霸faculty,可謂要風得風要雨得雨.近來發現更好玩的,就是可以玩減肥!

話說近來我地marketing team突然興起玩體重同脂肪控制,我夜晚巳經有一段時間無食飯,只食餸.為加速減肥成效,我地條team book左響staff club教開aerobics的教練私人上課,地點響大學的aerobics room,勁抵,aerobics完可以沖涼先返工.尋日再玩大d,聯同同事落去下面的中醫診所搵同我地玩開的中醫師施減肥針,一篤篤左12針,雖然佢話呢隻係通腸胃的針,唔可以稱得上係減肥針,但管他,只要減肥乜都得!

如果唔係響大學做,邊樹有咁多野玩! ^^

2 comments:

amy said...

你講到咁正, 真係好想快d入大學做呀, 不過呢排都冇vacancy, 只係見到faculty of rehabilitation有個marketing officer位. 仲懶/忙緊未得閒執CV :P

GeoKit said...

你就好, 可以office hr 去試...
我呢度好似監獄咁... 如果book physio o係office hr 我老細就黑面... 討厭...

Wednesday, October 01, 2008

aerobics+針炙=減肥

響大學做好過癮的,首先係成日同班學生玩,勁好玩,而且作為學校入面的惡霸faculty,可謂要風得風要雨得雨.近來發現更好玩的,就是可以玩減肥!

話說近來我地marketing team突然興起玩體重同脂肪控制,我夜晚巳經有一段時間無食飯,只食餸.為加速減肥成效,我地條team book左響staff club教開aerobics的教練私人上課,地點響大學的aerobics room,勁抵,aerobics完可以沖涼先返工.尋日再玩大d,聯同同事落去下面的中醫診所搵同我地玩開的中醫師施減肥針,一篤篤左12針,雖然佢話呢隻係通腸胃的針,唔可以稱得上係減肥針,但管他,只要減肥乜都得!

如果唔係響大學做,邊樹有咁多野玩! ^^

2 comments:

amy said...

你講到咁正, 真係好想快d入大學做呀, 不過呢排都冇vacancy, 只係見到faculty of rehabilitation有個marketing officer位. 仲懶/忙緊未得閒執CV :P

GeoKit said...

你就好, 可以office hr 去試...
我呢度好似監獄咁... 如果book physio o係office hr 我老細就黑面... 討厭...