Monday, May 12, 2008

康乃馨

康乃馨,好一個花的名字,十分切合呢款花攞黎應的節日.


健康-母親最希望子女得到的東西
惠康-大部份母親經常光顧的店舖


(想打呢個乃字,對我打左好多次都快手打了呢個"奶"字)
乃-響我呢個奶媽心目中,當然係=奶


溫馨-這個節日的特色,唔好理真定假,乜都要溫馨

TAKUMI仲未識得送我禮物,肥仔老豆送的禮物QUOTA我等到返鄉下時掃貨先用,但我都收到康乃馨,係樓下管理員叔叔突登留俾我的,我地星期日玩到七點先返屋企,管理員叔叔一見到我就送上管理公司送的康乃馨,仲話專登留兩枝俾我添!多謝叔叔!

1 comments:

Anonymous said...

o個幾枝似係"大丁"多過康乃馨 @_@

Monday, May 12, 2008

康乃馨

康乃馨,好一個花的名字,十分切合呢款花攞黎應的節日.


健康-母親最希望子女得到的東西
惠康-大部份母親經常光顧的店舖


(想打呢個乃字,對我打左好多次都快手打了呢個"奶"字)
乃-響我呢個奶媽心目中,當然係=奶


溫馨-這個節日的特色,唔好理真定假,乜都要溫馨

TAKUMI仲未識得送我禮物,肥仔老豆送的禮物QUOTA我等到返鄉下時掃貨先用,但我都收到康乃馨,係樓下管理員叔叔突登留俾我的,我地星期日玩到七點先返屋企,管理員叔叔一見到我就送上管理公司送的康乃馨,仲話專登留兩枝俾我添!多謝叔叔!

1 comment:

Anonymous said...

o個幾枝似係"大丁"多過康乃馨 @_@