Saturday, July 15, 2006

男仔

連醫生都話你係男仔,
點解你唔係女仔?
媽媽不想你是男仔,
可否變成女仔??

點解!! (-_-")

6 comments:

Anonymous said...

放心,佢大個我會教佢踢波架喇。。。haha

Anonymous said...

細路仔好小氣架,
第日佢"那那"地你就驚勒!

馬渡太太 said...

leon> 多謝先,但怕佢老豆要佢學打棒球多D!但記住要教佢唱歌,你的「決戰二世祖」堪稱一絕!:D

阿勤> 如果似佢老豆,想似女仔都幾難...

Anonymous said...

咪咁啦, 下次追個女啦 XD

馬渡太太 said...

下次留俾你,我唔擦曾特首鞋,對我來說一個夠晒數!

Anonymous said...

仔女都好 !
最緊要錫阿媽 ! 岩聽ma ?

Saturday, July 15, 2006

男仔

連醫生都話你係男仔,
點解你唔係女仔?
媽媽不想你是男仔,
可否變成女仔??

點解!! (-_-")

6 comments:

Anonymous said...

放心,佢大個我會教佢踢波架喇。。。haha

Anonymous said...

細路仔好小氣架,
第日佢"那那"地你就驚勒!

馬渡太太 said...

leon> 多謝先,但怕佢老豆要佢學打棒球多D!但記住要教佢唱歌,你的「決戰二世祖」堪稱一絕!:D

阿勤> 如果似佢老豆,想似女仔都幾難...

Anonymous said...

咪咁啦, 下次追個女啦 XD

馬渡太太 said...

下次留俾你,我唔擦曾特首鞋,對我來說一個夠晒數!

Anonymous said...

仔女都好 !
最緊要錫阿媽 ! 岩聽ma ?